بعضی وقت‌ها بد نیست که با مقداری دستکاری کردن تصاویر در تبلیغات خود اثری عجیب، سورئال یا حتی غیرممکن ایجاد کنید.

Images

مقداری سورئالیسم را به کارتان اضافه کنید.

بعضی وقت‌ها بد نیست که با مقداری دستکاری کردن تصاویر در تبلیغات خود اثری عجیب، سورئال یا حتی غیرممکن ایجاد کنید. البته به شرطی که تصویرسازی انجام شده با پیام شما هماهنگ باشد.

بنر تبلیغاتی بالا نمونه‌ای از تصویرسازی‌های برند ایکیا برای خدمات مونتاژ در محصولاتش است. ایکیا برای این بنر تبلیغاتی از مثلث پنروز (Penrose triangle)، همان نقاشی معروف «غیرممکن» از مثلث سه بعدی الهام گرفته است.

ایکیا با دستکاری تصویر محصول خود به شکل مشابه، مفهوم «سختی» و «پیچیدگی» را نشان می‌دهد و با سخت بودن سرهم‌بندی محصولات خود شوخی می‌کند.

دقیقاً مانند مثلث پنروز اصلی، این طرح هم جذاب و دیدنی است و در عین حال به طرز هوشمندانه‌ای پیام ایکیا را با دستکاری ساده اما غیرممکن و سورئال روی یک تصویر روزمره روایت می‌کند.

آخرین مطالب