طراحی و گرافیک
تبلیغات همیشه جذاب نیست . گاهی وقت ها با پرداختن به موضوعاتی به مخاطب شوک وارد میکنیم

تبلیغات شوک نوعی تبلیغات است که «عمداً با زیر پا گذاشتن هنجارهای ارزشهای اجتماعی و آرمانهای شخصی، مخاطب خود را مبهوت ، آزرده و آگاه میکند.این شکل از تبلیغات اغلب بحث برانگیز، آزاردهنده، صریح است و ممکن است پیام های جسورانه و تحریک آمیزی داشته باشد که درک متعارف مردم از موضوعات مختلف را به چالش می کشد. در نمونه های زیر برخی از تبلیغات شوک دهنده را میبینیم .

آخرین مطالب
عنوان های برتر
- همه دسته بندی ها (15)
- مدیریت محصول (1)
- مدیریت منابع انسانی (2)
- دیجیتال مارکتینگ (1)
- بازار یابی (1)
- طراحی و گرافیک (2)
- مدیریت تبلیغات (1)
- مدیریت (1)
- تبلیغات بنری (0)
- تبلیغات محیطی (3)
- روانشناسی (0)
- تبلیغات (3)
جدیدترین مطالب

شوک تبلیغاتی (Shock Advertising) بخش دوم
1404/1/14

شوک تبلیغاتی (Shock Advertising) بخش اول
1404/1/10

چگونه هزینه تبلیغات را محاسبه کنیم؟
1404/1/9