طراحی و گرافیک
پیام های تبلیغاتی که باعث شوک به مخاطب میشود به طور قابل توجهی در حافظه ها باقی می مانند.

تبلیغکنندگان، روانپزشکان و دانشمندان علوم اجتماعی مدتهاست درباره اثربخشی تبلیغات شوک بحث کردهاند. برخی از دانشمندان استدلال می کنند که تبلیغات تکان دهنده البته احساسات قوی تری را در بین مصرف کنندگان برمی انگیزد. یکی از یافتهها حاکی از آن است که «محتوای تکاندهنده در تبلیغات به طور قابلتوجهی توجه را افزایش میدهد، برای حافظه مفید است و بر رفتار تأثیر مثبت میگذارد». نمونه های زیر نیز بخش دیگری از تبلیغات شوک دهنده است که در طول این سالها جهت آگهی بخشی به جامعه استفاده شده است.
آخرین مطالب
عنوان های برتر
- همه دسته بندی ها (15)
- مدیریت محصول (1)
- مدیریت منابع انسانی (2)
- دیجیتال مارکتینگ (1)
- بازار یابی (1)
- طراحی و گرافیک (2)
- مدیریت تبلیغات (1)
- مدیریت (1)
- تبلیغات بنری (0)
- تبلیغات محیطی (3)
- روانشناسی (0)
- تبلیغات (3)
جدیدترین مطالب

شوک تبلیغاتی (Shock Advertising) بخش دوم
1404/1/14

شوک تبلیغاتی (Shock Advertising) بخش اول
1404/1/10

چگونه هزینه تبلیغات را محاسبه کنیم؟
1404/1/9